اخبار

همکاری زورو با مسترشف

همکاری زورو با مسترشف

همکاری زورو با مسترشف در سری جدید Mini Brands Create را رونمایی می‌ شود!

همکاری زورو با مسترشف در این ماه به بازار بریتانیا می‌آید و اولین همکاری مجاز داخلی در سری جدید کالکتورهای کوچک و لگو این شرکت است.

سری جدید Mini Brands Create

همکاری زورو با مسترشف با انجام معامله نیروی محتوا و سرگرمی قدرتمند بانیجی، خط جدید شامل خلقیات مینی مسترشف واقعی از جمله غذاها و لوازم جانبی است که به کالکتورها اجازه می‌دهد نسخه‌های مینی الهام گرفته از غذاهای مورد علاقه معروف شو را ایجاد کنند.

همکاری زورو با مسترشف شامل ۱۱ غذای کوچک و الهام‌گرفته از مسترشف از جمله رامن ژاپنی، کیک شکلاتی گیلاسی، یا پای سیب عطردار نادر است که برای افزایش هیجان از جمع آوری به کار گرفته می‌شود.

هر کپسول Mini Brands MasterChef شامل لوازم جانبی با جزئیات دقیق مانند کلاه آشپزی LED مادون قرمز، دستگیره‌های پخت و پذیرایی و وسایل سروکاری است، همچنین دستور العمل برای غذای واقعی به اندازه کامل، همکاری مجاز را تقویت می‌کند و تجربه مصرف‌کننده را غنی‌تر می‌کند.

با توجه به همکاری زورو با مسترشف از زمان عرضه Mini Brands پنج سال پیش و ایجاد آنچه شرکت زورو آن را “مینی مانیا” نامیده است، این شرکت همچنان موفقیت خود را در فضای کالکتورهای کوچک با نسخه‌های مینی از برندهای برجسته جهانی ادامه می‌دهد.

با برنامه‌هایی که در دوره‌های Q2 و Q3 معرفی خواهند شد، خطوط Mini Books و Mini Sneakers این شرکت از زمان عرضه در ابتدای امسال به فروش خود پایان داده‌اند. با توجه به اینکه محبوب‌ترین برند کالکتوری در TikTok است، کانال Mini Brands تقریباً 46 میلیون لایک دارد، و آخرین خطوط Mini Brands از جمله #Sneakerstok و #BookTok را دنبال می‌کنند – که به زودی توسط #FoodTok دنبال می‌شود.

پیشنهاد مطالعه  جف جکسون معاون جدید FatBrain

خط جدید Mini Brands MasterChef برای بازتاب چالش‌های آشپزی دیده شده در طول نمایش تهیه شده است و به کالکتورهایی از هر سن و سال و علاقه‌مندان به هرگونه علاقه شامل کودکان بزرگتر، نوجوانان، غذاخوردگان و طرفداران یادآوری‌های تلویزیونی نشان داده می‌شود.

“وقتی کسب و کار مینی برندها را در سال 2019 عرضه کرد، ما می‌دانستیم که به محصولی موفق رسیده‌ایم و همیشه استراتژی بلندمدت ما انگیزه و پشتیبانی از دسته‌بندی کالکتورها را تقویت کردن است، در حالی که ایجاد زیردسته‌ای از کالکتورهای مینی را در این مسیر به عنوان بخشی از سفر ادامه می‌دهد”، گفته است Aneisha Vieira، مدیر برند جهانی. “مینی مانیا واقعی است و ما یک پایه طرفداری باورنکردنی از ‘مینیاکها’ با تمایل به دیدن همه چیز را به شکل مینی داریم.

“تیم مجاز ما همگام شده است تا هر دسته مینی را تهیه کند و ادامه دهد و از اعتبار شرکت با همکاری با بزرگترین برندهای جهانی استفاده کند. مسترشف یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های جهانی است و ترکیب Mini Brands یک تجربه خلاق را به عنوان کشف شده توسط استعدادهای واقعی غذا ارائه می‌دهد.”

منبع: toynews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *