یکی از عوامل مهم در تجربه خرید مشتریان خدمات پس از فروش مناسب است که شرکت هدهد با شناخت این مسئله سعی در افزایش رضایت مشتریان، افزایش اعتماد و در نهایت ارتقای برند خود نیز کمک کند تا بتواند تجربه خرید لذت بخشی را برای آن ها رقم بزند.

خدمات پس از فروش شرکت هدهد

خدمات پس از فروش هدهد طیف وسیعی از موارد را شامل می شود که در ادامه آن ها را به تفکیک بررسی می کنیم.

ارائه اطلاعات و راهنمایی

مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به مشخصات هر محصول اطلاعات کاملی را من جمله

  • ویژگی ها
  • مشخصات ظاهری
  • قابلیت ها
  • روش استفاده
  • روش نگه داری

بدست آوردند.

اما اگر بازهم جواب سوال خود را نیافتند می توانند با کارشناسان پشتیبانی با شماره 77322684-021 در تماس بوده تا شما را راهنمایی کنند.

پشتیبانی

از زمان ثبت سفارش تا تحویل مرسوله به مشتری تیم پشتیبانی هدهد با شما در ارتباط بوده تا از رویه ثبت و ارسال به صورت لحظه ای آگاه شوید. همچنین شما می توانید با دریافت کد مرسوله پس از ارسال بار، از طریق باربری هم پیگیری لازم را انجام دهید.

ضمانت مرجوعی

از سیاست های مهم هدهد در فرآیند فروش محصولاتش ضمانت مرجوعی در صورت خرابی کالاهای دریافتی است به طوری که مشتریان عزیز در صورت وجود خرابی و یا مشکلی که از طرف تولید کننده ایجاد شده باشد می توانند مرجوعی بدون قید و شرط انجام دهند و مبلغ دریافتی و هزینه حمل را دریافت کنند و یا می توانند محصول مورد نظر دوباره برای آن ها ارسال شود.