اخبار

برنامه world of toy در توکیو

برنامه world of toy در توکیو

برنامه world of toy در توکیو همچنان با عضویت جدیدترین نمایشگاه های اسباب بازی‌، به رشد خود ادامه می‌دهد.

فرمت محبوب World of Toys از Spielwarenmesse eG به سمت مقصدهای جدید می‌رود. در سال آینده، برنامه نمایشگاه‌های تجاری خارجی نه تنها در ایالات متحده بلکه برای اولین بار در ژاپن نیز حضور خواهد داشت. در نمایشگاه اسباب بازی توکیو که از ۸ تا ۱۱ ژوئن ۲۰۲۳ در مرکز نمایشگاهی Tokyo Big Sight برگزار می‌شود، سازمان دهنده نمایشگاه و ارائه دهنده خدمات بازاریابی مقر اصلی آن در نورمبرگ، حمایتی را برای شرکت‌هایی که تمایل به ورود به بازار ژاپن دارند، فراهم می‌کند.

برگزاری برنامه world of toy در توکیو

توضیحات کریستیان اولریش، سخنگوی هیئت مدیره Spielwarenmesse eG درباره برنامه world of toy در توکیو گفت: ما قبل از شیوع ویروس کرونا برای این کار برنامه‌ریزی کرده بودیم . ما خوشحالیم که قرارداد اکنون امضا شده و می‌توانیم به نمایش‌دهندگانمان چشم‌اندازهای جذابی را در یک کشور بسیار پیشتاز ارائه دهیم.

نمایشگاه اسباب بازی توکیو یکی از بزرگ ‌ترین و مهم ‌ترین نمایشگاه‌های اسباب‌بازی ریز در ژاپن است. آن توسط انجمن اسباب بازی ژاپن برگزار می‌شود و دولت شهر توکیو به عنوان همراه برگزاری به آن می ‌پیوندد. این نمایشگاه بخش‌های ۱ تا ۴ ساختمان نمایشگاهی غربی Tokyo Big Sight را شامل می‌شود. در روزهای پنج‌ شنبه و جمعه، نمایش فقط برای بازدیدکنندگان تجاری باز است، در حالی که در طول آخر هفته، دسترسی مخصوص مصرف‌کنندگان فراهم می‌شود. برنامه این است که فقط در روزهای تجاری شرکت در پیوند World of Toys ارائه شود. تا ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ تولیدکنندگان می‌توانند برای شرکت در برنامه world of toy در توکیو ثبت نام کنند.

در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک، Spielwarenmesse eG یک دیگر از پیشنهادات نخستین خود را جشن می‌گیرد. نمایشگاه انجمن اسباب بازی محصولات برند برای بازار اسباب‌بازی شمال امریکا را پوشش می‌دهد و از ۳۰ سپتامبر تا ۳ اکتبر ۲۰۲۳ در مرکز کنوانسیون Jacob K. Javits برگزار خواهد شد. آخرین مهلت ثبت‌نام ۳۰ آوریل ۲۰۲۳ است.

نمایش‌دهندگان در پاولیون‌ها از بسته خدمات کامل Spielwarenmesse eG بهره‌مند خواهند شد. این بسته شامل یک غرفه آماده با تمام تجهیزات اساسی است و از برنامه‌ریزی اولیه تا خدمات سازماندهی و بازاریابی و پشتیبانی شخصی در نمایشگاه‌ها گسترش می‌یابد. با تصمیم‌گیران از زنجیره عرضه و خرده‌فروشی محلی تماس می‌گیرد که ورود به بازار را آسان می‌کند.

منبع: globaltoynews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *