اخبار

مصاحبه toyworld با نیکول سوینی

مصاحبه toyworld با نیکول سوینی

مصاحبه toyworld با نیکول سوینی انجام شد!

در مصاحبه toyworld با نیکول سوینی، مدیر دسته‌بندی اسباب‌بازی‌ های پسرانه و خارجی، مصاحبه کرد تا بفهمد وری چگونه به سال ۲۰۲۴ نگر می‌شود و چه چیزی آن را یک خرده‌فروش مورد علاقه در بین والدینی که صرفه‌جویی می‌کنند، می‌سازد.

خبر آخرین مصاحبه toyworld با نیکول سوینی

طبق مصاحبه toyworld با نیکول سوینی، در اوایل ژانویه، گروه وری نتایج دورهٔ کریسمس و جمعهٔ سیاه خود را اعلام کرد.

با وجود شرایط بسیار چالشی در بازار، با فشارهای مالی که خانواده‌ها در سراسر انگلستان را تحت فشار قرار داده بود، خیلی پرفروش وری موفق شد فروش خود را با افزایش ۳.۴٪ نسبت به سال گذشته افزایش دهد، که رشد فروش گروهی را به اندازهٔ ۲.۱٪ نشان می‌دهد.

این عملکرد بسیار چشم‌گیر بازار برخوردی را با ترند کلی بازار خرده‌فروش غیرغذایی آنلاین انگلستان داشت و به افزایش در سهم بازار در طول این دوره منجر شد، که بسیار رضایت بخش برای نیکول سوینی بود.

“اسباب‌بازی‌ها، الکتریکی، هدایا و زیبایی از جمله عملکردهای برجسته برای ما در طول دورهٔ پیک بودند، با اسباب‌بازی‌ها با رشد +۸٪ و بیشتر از یک منظره خرده‌فروش بسیار دشوار پیش رفتیم”، او شادمانه می‌گوید. “استحقاق دارد که توجه شود که این رشد از روی رشد دو رقمی در سال ۲۰۲۳ بود: هنگامی که در برابر اعداد بزرگی هستید، نمی‌توانید از عملکرد چنینی ناامید شوید.”

ابتدا، خرده‌فروش به طور سنگین در سهام Q4 سرمایه‌گذاری کرد و اطمینان حاصل شد که آن به زودی‌تر از معمول وارد شود، تضمین کردن اینکه مشتریان بتوانند اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های مورد علاقهٔ خود را برای کریسمس در دست بگیرند.

همچنین وری به طور نزدیک با تامین‌کنندگان خود همکاری کرد تا ترتیباتی که می‌دانستند که به قوی فروخته شدند را تنظیم کنند، به‌ویژه در سطح قیمتی زیر ۲۰ پوند، به این معنی که در Q1 با موجودی‌های بسیار پاکیزه وارد شده‌اند.

Q1 ۲۰۲۴ به خوبی برای وری شروع شده است، طبق گفته نیکول، که توضیح می‌دهد که مشتریان وری به‌طور عمده به عرضهٔ محصولات سالانه ابتدایی بسیار مثبت واکنش نشان می‌دهند. عرضه‌های Q1 لگو به طور ویژه به لحاظ تنوع آنها، و عرضه‌های جدید پوکمون، به طور قابل توجهی به کودکان و بزرگسالان کشیده می‌شوند.

و در انتهای خبر مصاحبه toyworld با نیکول سوینی، گروه وری نیز در جایزهٔ سوم متوالی عالی‌بودن آنلاین را در جوایز صنعت اسباب‌بازی‌ها ژانویه بدست آورد. نیکول و تیم او، که شامل آن ماری ادواردز، مدیر دسته‌بندی اسباب‌بازی‌های دخترانه و پیش‌ دبستانی، واقعاً خوشحال بودند که به‌طور دوباره به روی صحنه برای جمع‌آوری جایزه‌شان می‌رفتند.

منبع: toyworldmag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *