آموزشی

صنعت اسباب بازی

صنعت اسباب بازی

باسلام خدمت کاربران عزیز وبسایت هدهد، در این مقاله از سری نوشته های مرتبط با اسباب بازی می خواهیم به بررسی صنعت اسباب بازی بپردازیم.با ما همراه باشید.

صنعت اسباب بازی در جهان بسیار نوآور و رقابتی است و هر سال میلیاردها دلار درآمد دارد. هر کسی که بچه دارد می‌داند که اسباب بازی یکی از وسایل ضروری است و صنعت اسباب بازی جزو صنعت‌های پردرآمد می‌باشد. با فروش جدیدترین و منحصر به فرد‌ترین اسباب بازی‌ها به راحتی می‌توان قطعه‌ای از این بازار پرسود را به دست آورد. با توجه به آمار فروش اسباب بازی در بازار جهانی در سال 2021 به بیش از 141.08 میلیارد رسید

که به گفته کارشناسان این رقم تا سال 2028 به 230.64 میلیارد دلار می رسد. تاثیر جهانی همه گیری کرونا بر صنعت اسباب بازی بی سابقه و خیره کننده بود، به طوری که این محصولات شاهد تقاضای مثبت در همه مناطق در همه گیری بود. بر اساس تجزیه و تحلیل ها، بازار جهانی اسباب بازی در سال 2020 رشد 22.30 درصدی را داشته است.
فروش اسباب بازی آنلاین

بازار اسباب بازی: روندها و چالش ها

کلید بازار اسباب بازی

در سال های اخیر، سبک زندگی در کشورهای توسعه یافته مانند چین ، روسیه و هند به طور تغییر چشمگیری کرده است. از دلایل این رشد چشمگیر، شهرنشینی و تغییر سبک زندگی مصرف کننده در جهت افزایش قدرت خرید است. استانداردهای زندگی و قدرت خرید مصرف کنندگان به دلیل افزایش درآمدها به ویژه در کشورهای در حال توسعه افزایش یافته است.

 

چالش اصلی بازار اسباب بازی:اسباب بازی الکترونیک

صنعت پررونق تجارت الکترونیک به دلیل اتکای به دنیای آنلاین و گوشی‌های هوشمند ، فروش اسباب‌بازی‌های الکترونیکی نوآورانه را نسبت به اسباب‌بازی‌های معمولی افزایش می‌دهد. علاوه بر این،ظهور شخصیت هایی مانند بتمن، سوپرمن، مرد آهنی و کاپیتان آمریکا به رشد بازار کمک می‌کند.

با همه اینها دولت‌های بسیاری از کشورها شرکت‌ها را تشویق می‌کنند تا اسباب‌بازی‌های مبتنی بر فرهنگ و فرهنگ محلی را طراحی و معرفی کنند تا بتوانند بازار را هدایت کنند.

 

مناطق کلیدی برای بازار اسباب بازی کدامند؟

آمریکای شمالی بزرگترین بخش جغرافیایی بازار جهانی اسباب بازی است .در این میان ایالات متحده بزرگترین بازار در آمریکای شمالی است و پس از آن کاناداقرار دارد. در سال‌های اخیر، بازار کانادا شاهد افزایش تقاضا برای اسباب‌بازی‌های باکیفیت‌تر و ارزان تر بوده است. در کانادا، تقاضای زیادی برای اسباب‌بازی‌های شخصیت های فیلم‌های محبوب تقلید می‌کنند،وجود داردو باعث افزایش محبوبیت این اسباب بازی ها شده است.

کاهش هزینه ها در تولید

در تلاش برای کاهش هزینه ها، بسیاری از تولیدکنندگان انبوه اسباب بازی، کارخانه های خود را در مناطقی برپا می کنند که دستمزدها پایین تر است. چین پیشرو در این مورد است و حدود 70 درصد اسباب‌بازی‌های جهان را تولید می‌کند که بیش از 8000 شرکت اسباب‌بازی را در خود جای داده است.

مثلا، 75٪ از اسباب بازی های فروخته شده در ایالات متحده، در چین تولید و مونتاژ می شود.مسائل و مشکلاتی مثل  تامین مواد اولیه و نیروی کار و افزایش دستمزدها بر مناطقی که کارخانه‌ها در آنجا وجود دارند،تاثیر زیادی بر صنعت اسباب‌بازی در کشورهای واردکننده دارد.

 

10 شرکت بزرگ اسباب بازی در جهان

ما 10 شرکت بزرگ اسباب بازی در سراسر جهان را بر اساس درآمد سالانه آنها در سال های 2021-2022 رتبه بندی کرده ایم..

 

  1. The Lego Group
  2. Bandai Namco Holdings
  3. Hasbro
  4. Mattel
  5. MGA Entertainment
  6. Spin Master
  7. Tomy Company
  8. Funko
  9. Fisher-Price
  10. Simba-Dickie Group

راه کارهای افزایش فروش در صنعت اسباب بازی

وب سایت و ورود به دنیای آنلاین

داشتن وب سایت یک مزیت اضافی برای فروش اسباب بازی است و همچنین فرآیند برندسازی را آسان‌تر می‌کند. هنگام فروش آنلاین سعی کنید خود را به عنوان والدینی که قصد خرید اسباب بازی شما را دارند تصور کنید. در توضیح محصول خود، می‌توانید همه چیزهایی را که محصول ارائه می‌دهد به آنها بگویید.

باید به آنها اطلاع دهید که برای پاسخ دادن به هر سؤالی از طریق رسانه‌های اجتماعی در دسترس هستید.

تخفیف

ارائه اجناس رایگان یا تخفیف خورده در جلب مشتری کمک زیادی می‌کند. برای ارائه تخفیف به رقبای خود نگاه کنید، هر چیزی را که به نظر می‌رسد برای صنعت شما مفید است، تطبیق دهید. هنگامی که در حال تلاش برای ایجاد یک دنبال‌کننده وفادار هستید، تحریک انگیزه بسیار مهم است.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای اجرای مسابقات، راه بسیار خوبی برای گسترش دسترسی شما، تعامل با مشتریان بالقوه و افزایش آگاهی شما است.

بازاریابی

بازاریابی برای موفقیت هر کسب و کار آنلاین بسیار مهم است. مثلا در سفارش آنلاین یکی از راه‌های شروع به رشد فهرست ایمیل‌تان این است که هنگام سفارش، نام و ایمیل مشتریان خود را ثبت کنید. سپس می‌توانید محتوایی را که ارسال می‌کنید بر اساس رفتار مصرف‌کننده و جمعیت‌شناسی آن‌ها تنظیم کنید تا آنها را بهتر درگیر کنید.

ایجاد رابطه با مخاطبان به شما این امکان را می‌دهد که آنها را در مورد همه پیشنهادات جدید خود مطلع کنید.

معرفی محصول

هر چیزی در صنعت خرید و فروش نیاز به معرفی دارد، در فروش آنلاین اسباب بازی عمده مشتریان شما والدین هستند. توضیحات کامل محصولات به آنها کمک می‌کند که بهترین اسباب بازی را برای کودکان خود پیدا کنند، پس بهتر است برای هر اسباب بازی توضیحات کامل و جامعی از اسباب بازی ارائه دهید

گارانتی و بازگشت مرجوعی در فروش آنلاین اسباب بازی

در فروش آنلاین اولین بحثی که مطرح می‌شود اعتماد است، اگر محصولات شما گارانتی داشته باشند این اطمینان خاطر را به مشتریان می‌دهند که کیفیت اسباب بازی‌های شما مناسب است و همین امر موجب فروش بیشتر و بهتر اسباب بازی‌ها خواهد شد

رسانه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرها

ترکیب تجارت الکترونیک با رسانه‌های اجتماعی بسیار قدرتمند است. 60 درصد از مصرف کنندگان از رسانه‌های اجتماعی برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات جدید استفاده می‌کنند. در حال حاضر، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که امکان تجارت اجتماعی را در برنامه‌هایشان فراهم می‌کنند، از جمله اینستاگرام، فیس‌بوک و تیک تاک هستند.

در رسانه‌های اجتماعی، مردم دوست دارند حساب‌هایی را دنبال کنند که برای آنها ارزش ایجاد می‌کند. معمولاً افراد علایق مشابهی دارند و مانند خودشان زندگی می‌کنند. صاحبان سگ از دیگر صاحبان سگ پیروی می‌کنند، علاقه مندان به ماشین از دیگر علاقه مندان به ماشین پیروی می‌کنند.

والدین از والدین دیگر پیروی می‌کنند. اینفلوئنسر مارکتینگ ابزاری موثر برای کسانی است که می‌خواهند نرخ تبدیل را افزایش دهند. از پیوندهای منحصر به فرد برای هر تأثیرگذار و کدهای تخفیف برای پیشنهادات محدود استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید به لطف آن اینفلوئنسر به راحتی میزان فروش را اندازه بگیرید.

فروش اسباب بازی : معرفی محصول

مثل یک بچه فکر کنید

قبل از شروع فروش اسباب بازی، باید لیستی از چیزهایی که برای تجارت اسباب بازی شما مهم هستند، ایجاد کنید. پیشنهاد شما باید برای کودکان و والدین جذاب و با ذهن و کنجکاوی کودکان همخوانی داشته باشد. برای مثال در فروش آنلاین اسباب بازی از رنگ‌های زیادی استفاده کنید، تصاویری را اعمال کنید که محصولات را به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهند و توضیحات ساده و قابل فهم را برای هر اسباب بازی بنویسید

محصولات خود را از کجا تامین کنیم؟

اگر بخواهید از فروشگاه‌های دیگر، اسباب بازی‌های خود را تامین کنید، احتمالا به خاطر قیمت بالای آنها و همچنین سود کمی که از فروش اسباب بازی نسیبتان خواهد شد به زودی در این بازار بزرگ اسباب بازی ورشکسته خواهید شد. خرید عمده باعث کاهش قیمت‌ها و رفع مشکلات کمبود محصول می‌شود.

این تحقیق زمانی نتیجه خواهد داد که یک عمده‌فروش اسباب‌ بازی بزرگ را پیدا کنید که بتوانید با او همکاری طولانی‌مدت داشته باشید. هدف یک تامین‌کننده بزرگ، تخصص در محصولات اسباب بازی منحصر به فرد و ارزشمند است.

یک فروشگاه اسباب بازی آنلاین ایجاد کنید

صنعت اسباب‌بازي ‌سال‌هاي اخير در ایران و جهان تحولاتي چشمگير را تجربه کرده است. شركت‌ها به سمت توليد اسباب بازی با فناوري و کیفیت بالا روی آورده اند كه سود بالاتري برای آن ها دارند. شرکت هدهد با تنوع بالایی که در این نوع کالاها دارد، زمینه ی انتخابی راحت و مطمئن را برای مشتریان فراهم کرده است.

1 دیدگاه در “صنعت اسباب بازی

  1. اسباب بازی شانسی گفت:

    سپاس از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *