اخبار

جشن rainbow high

جشن rainbow high

جشن rainbow high به مناسبت انتشار انیمیشن محبوب خود برگذار شد!

رینبو های رنگارنگ روز اکران انیمیشن رنگین‌کمان را با یک کمپین جشن گرفته است که بازدید بیش از ۱ میلیون و ۷۰,۰۰۰ بازدید ویدیویی جمع آوری کرده است.

جشن rainbow high روز 3 آوریل برگذار شد تا عرضه فصل پنجم سری محبوب خود، و جهان جدید رینبو را نشان دهد، در حالی که عروسک‌های جدید کلاسیک رینبو را معرفی می‌کند که شباهت زیادی به اسباب بازی چینی دارند و این کشور نیز در تولید این نوع عروسک ها پیش قدم میباشد.

مجموعه جدید عروسک Rainbow High

این مجموعه جدید، که در آخرین سریال در یوتیوب حضور دارد، شخصیت‌های اصلی و محبوب از فصل اول را بازمی‌گرداند و یک الگوی بازی لجن درخشان جدید برای برند را معرفی می‌کند که طراحی شده است تا به پایه های جوان ‌ترین طرفداران برند جلب کند و ارزش بازی بیشتری به جعبه اضافه کند.

عروسک‌ها همچنین با حیوانات خانگی جدید در الگوهای رنگی‌ شده ارائه می‌شوند که کودکان می‌توانند از آن‌ها برای نگه‌داری از شن مصنوعی خود استفاده کنند.

از زمان عرضه خود، سریال انیمیشن Rainbow High یک جامعه یوتیوبی با کمتر از ۱ میلیون دنبال‌کننده جمع آوری کرده است و ۱.۳ میلیارد دقیقه تماشا شده است، با انگلیس کشور دوم بالاترین تعداد دنبال‌کنندگان، بازدیدها و زمان تماشا. به علاوه، اولین قسمت از سری جدید Rainbow World، ۱ میلیون بازدید را در کمتر از دو هفته پخش ایجاد کرد.

جشن rainbow high با طرفداران در سراسر اینستاگرام و تیک‌تاک برای تولید محتوا که به سری انیمیشن جدید برند توجه می‌کند و ویژگی‌های کلیدی عروسک‌های جدید را برجسته می‌کند. به تائید این محتوا، Rainbow High جعبه‌های پستی با موضوع مخصوص به انتخاب یک انتخابی از تاثیرگذاران کوچک و طرفداران برند هدیه داد.

جعبه‌های پستی شامل یک عروسک از مجموعه جدید، و همچنین لوازم جانبی موضوعی مربوط به فیلم مانند ذرت‌پوک و برگرفته شده از نمایش‌های اسپانسری مانند تکانه‌های برند شده بودند.

این فعالیت‌های اجتماعی توسط همکاری با عنوان معتبر پرورش فرزندان My Baba برای روشن کردن مجموعه به مخاطبان پرورشی برند، تولید هیجان در میان مصرف‌کنندگان و ایجاد توجه بیشتر درباره لحظه‌ی عرضه کلیدی برای برند حمایت شد.

و در انتهای خبر جشن rainbow high، پاملا جاستیس، رئیس بازاریابی بریتانیا و ایرلند برای MGA Entertainment، گفت: «ما از موفقیت کمپین جشن rainbow high روز انتشار انیمیشن خود بسیار راضی هستیم؛ رسیدن به بیش از ۱ میلیون مخاطب و کسب ۷۰,۰۰۰ بازدید ویدیویی نشان می‌دهد که چقدر این برند محبوب است.

واکنشی که برند به عرضه عروسک‌های جدید کلاسیک رینبوی مد است و نمایش اول جهان رینبو در سری جدید انیمیشن ما دریافت کرده است، شگفت‌انگیز بوده است. دیدن اینکه چگونه این برند شادی را به کودکان در سراسر کشور می‌آورد و چگونه آن‌ها با انتشار‌های جدید ما در ارتباط هستند، بسیار خوشایند بوده است.

منبع: toynews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *