اخبار

لوگوی جدید شرکت توی اینسایدر

لوگوی جدید شرکت توی اینسایدر

توی اینسایدر، منبع شماره یک مصرف ‌کننده برای اسباب ‌بازی‌ها و هدایا برای کودکان، امروز برای اولین بار در تاریخ ۱۷ ساله خود، لوگویی تازه را رونمایی کرد، همراه با یک وب‌سایت کاملاً بازطراحی‌شده برای ارائه یک رابط کاربری دوست‌ دارانه که به آنها در مسیر کشف اسباب‌بازی کمک خواهد کرد. توی اینسایدر، مانند کتاب اسباب‌بازی، توسط ماجراجویی رسانه و رویدادها منتشر می‌شود.

لوگوی جدید شرکت توی اینسایدر منتشر شد

لوگوی جدید شرکت توی اینسایدر، که توسط برت کامبریا طراحی شده است، دارای یک طراحی تمیز و بازی‌پردازانه با راه‌های ستاره‌ای فوق‌العاده و یک پالت رنگی براق بنفش و طلایی دربرگیرنده است.

“ما می‌خواستیم این لوگوی جدید برای والدین مدرن جذاب باشد و دارای عناصر سرگرم‌کننده باشد اما همچنان احساس بالا و بالا داشته باشد”، می‌گوید ماریسا سیلوا، هم‌ویراستار اصلی توی اینسایدر. “ما احساس می‌کنیم که لوگوی جدید کاملاً متعادل است، احساسات دوران روزها را به دست می‌دهد و همزمان استایل تازه را نشان می‌دهد.”

 کامبریا طراح لوگوی جدید شرکت توی اینسایدر می‌گوید”به عنوان یک طرفدار اسباب‌بازی ریز، هیچ افتخاری بزرگتر از کمک به ایجاد چهره جدید منبع برجسته اطلاعات اسباب‌ بازی نیست”. “تیم توی اینسایدر نیز طرفداران اسباب‌ بازی هستند و همکاری با افرادی که به صنعت علاقه ‌مندند، لذت بخش است. اما بخش هیجان‌انگیزتر و قابل توجه تر این پروژه این است که بدانم که کار من، به‌صورتی کوچک، به جلب توجه نسل جدیدی از کودکان، والدین و طرفداران اسباب‌ بازی کمک خواهد کرد.”

لوگوی جدید شرکت توی اینسایدر با همکاری شرکت وبدواستودیوز طراحی شده، وب ‌سایت به ‌روز شده thetoyinsider.com دارای محتوای بیشتر از هر زمان دیگری است که به دنبال آن می‌گردید. اهدا کنندگان هدایا اکنون می‌توانند راهنمای‌ های هدیه جریانی و زیبا را مشاهده کنند، به دسترسی به محصولاتی که بیشترین علاقه‌ مندی را دارند، به‌صورت چند کلیک سریع دست پیدا کنند. آنها از لیست ‌های مرتبط، بررسی‌ها و توصیه‌ های محصول بیشتر لذت می‌برند؛ و می‌توانند درباره موضوعات پرطرفدار در دنیای اسباب ‌بازی بخوانند.

منبع: toyinsider

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *