اخبار

فروشگاه لرنینگ اکسپرس

فروشگاه لرنینگ اکسپرس

فروشگاه لرنینگ اکسپرس موفقیت خود را جشن می گیرد!

فروشگاه لرنینگ اکسپرس، زنجیره فروشگاه‌ های اسباب‌ بازی مستقل آمریکایی، افتخار باز کردن موفقیت‌ آمیز آخرین فروشگاه خود را، که در نپرولیل، ایلینوی واقع شده است، را جشن می‌گیرد.

این یکی از اولین بازگشایی‌ های جدید برای فروشگاه لرنینگ اکسپرس از زمان شیوع ویروس کرونا بوده است، این فروشگاه جدید یک سال زمان برای تبدیل شدن از ایده تا واقعیت داشته است، یک فرآیندی که ریک در، همکار پرطرفدار Toy World، در نامه‌ی او در ژوئن از آمریکا، جزئیات آن را شرح داده است.

ریک در یک ماه گذشته در نپرولیل بوده و مراحل نهایی این فرآیند را نظارت می‌کرده است، که با کمک همسرش، در طی این مدت او و تیم صفحات را ساخته، بارکدها را بررسی کرده، محصولات را بر اساس دسته‌ بندی به نمایش گذاشته و سیستم پرداخت فروشگاه را آموزش داده‌ اند.

جزئیات شعبه جدید در ایلینوی

همچنین در یک سری بازاریابی رسانه‌ های اجتماعی شرکت کرده‌ اند تا آگاهی از فروشگاه را در منطقه محلی افزایش دهند.

فروشگاه لرنینگ اکسپرس بازگشایی مجموعه بزرگی از خریداران را به خود جلب کرد، با حضور شخصیت محبوب Bluey که مخاطبان را سرگرم کرد و گذرگاه‌ ها را به فروشگاه جذب کرد.

هنگامی که از ریک، مدیر عمال فروشگاه لرنینگ اکسپرس پرسیده شد که بازگشایی چگونه بود، او با خوشحالی به Toy World گفت: “برای ماه مه (یک ماه کم‌فروش برای فروش اسباب‌بازی) خوب عمل کردیم: تقریباً ۷۰۰ فاکتور در سه روز و فروشی نزدیک به ۲۵،۰۰۰ دلار.

میانگین خرید در فروشگاه لرنینگ اکسپرس تقریباً ۳۵ دلار بود، اگر این ماه‌ ها سپتامبر یا اکتبر بود می‌توانستیم بفهمیم میانگین فاکتور ۴۰-۴۵ دلار خواهد بود و فروش به طور قابل توجهی بالاتر خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه  برنامه شبکه سازی rednight

همچنین ادامه داد ما راضی و سپاس‌گزاریم؛ مشتریان به مقدار زیادی از اسباب‌ بازی‌ ها که قبلاً ندیده‌ اند و واقعیت این که ما به صورت رایگان هدیه می‌دهیم، تحت تأثیر قرار گرفتند.”

شرکت بسیاری از مردم در بازگشایی جدید Learning Express در نپرولیل کمک کرده‌اند تا فروشگاه درآمد قوی داشته باشد.

در نامه‌ی بعدی از آمریکا، که در تاریخ ۱ ژوئن بر روی میزها و کتاب‌ خانه‌ ها وارد می‌شود، ریک به جزئیات جالب درباره‌ی ‘فرآیند یادگیری اکسپرس’ در باز کردن فروشگاه می‌پردازد، و خلاصه‌اش را که چرا فرانچایز به گزینه‌ی اصلی برای والدین و کودکانی شده است که به دنبال آخرین اسباب‌ بازی‌ ها و بازی‌ ها هستند، می‌آورد.

ریک در لینکدین، جایی که بسیاری از افراد داخل صنعت سریع به تبریک‌گویی پرداختند، نوشت: “اکنون هفت فروشگاه در و در اطراف شیکاگو دارم.

منبع: learning express

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *