اخبار

محصولات 2024 شرکت ELG

محصولات 2024 شرکت ELG

محصولات 2024 شرکت ELG در LA برای پیش‌نمایش‌های بهاری لس آنجلس حاضر است تا خط تولید خود را و یک نگاه اولیه به آنچه در انتظار آنها در سال ۲۰۲۵ است، اعلام کند.

با این حضور در نمایشگاه، EXG Pro به تخصص در ساخت لگو های مصرفی نوآورانه که به طور بی‌درنگ شخصیت‌های مجاز واقعی را با راهکارهای مبتنی بر عمل ادغام می‌کند، ادامه می‌دهد. نوآوری نیروی محرکه پشت هرچیزی است که این شرکت انجام می‌دهد.

هدف محصولات 2024 شرکت ELG برای همیشه فراهم کردن امکانات جدید و بهبودهایی است که با محصولات پیشرو از آخرین فناوری‌ها استفاده می‌کند. EXG Pro مجموعه‌های جمع‌آوری شده با هدف زیربرندهای مبتنی بر هدف که با دقت انتخاب شده‌اند را ایجاد می‌کند تا نیازهای بازیکنان، جمع‌آورندگان و علاقه‌مندان به فرهنگ عمومی را پاسخ دهد.

محصولات 2024 شرکت ELG برای عموم آزاد است و همچنین فرصتی است برای آشنایی با تمام جدیدترین تکنولوژی‌ها و طراحی‌های اصلی. EXG Pro خوشحال است که همکاری و گفت‌وگو با همه‌ی مشتریان و علاقه‌مندان به عنوان قسمتی از این تجربه را تشویق می‌کند.

نمایشگاه محصولات 2024 شرکت ELG از اکنون تا ۲ مه باز است. مجموعه‌ های اصلی دارنده‌ هلمد و استند گوشی دارنده شامل چهار مجموعه متمایز برای جمع‌آوری است، که نمایشگاهی وسیع از انواع مختلف شخصیت‌های مورد علاقه از دنیای بازی و سرگرمی را به تصویر می‌کشند.

دست‌های بلندتر روی این شخصیت‌ها این امکان را فراهم می‌کنند که این شکل‌های سازگار را برای نگه‌داری از انواع محصولات روزانه مانند گوشی‌ها، کلیدها، ساعت، خودکارها و موارد دیگر استفاده کنید.

محصولات 2024 شرکت ELG همچنین اولین کارت‌های فلزی عملی دنیا را معرفی می‌کند: دیجی‌پلیت‌ها. هر بسته شامل یک دیجی‌استند و سه دیجی‌پلیت تعویض‌پذیر با لایسنس است.

هر یک از این پلیت‌های قابل جمع‌آوری زمانی که اسکن شوند تجربیات دیجیتالی را به زندگی می‌کشاند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان نمایشگاه اولینین‌های جدید EXG در زمینه‌ی کابل گای‌ها، استراحت و محدوده‌های لوکس را مشاهده خواهند کرد.

منبع: www.exgpro.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *