آموزشی

محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

The most popular cartoon characters and toys

سلامی گـــــرم خدمت تمامی هموطنان عزیز به ویژه همراه عزیز مجموعه هدهد در این مقاله کامل و جامع می‌خواهیم به معرفی محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شخصیت‌های کارتونی و اسباب‌بازی بپردازیم در ادامه این مقاله همراه گروه تولید محتوای هدهد باشید.
این مقاله صرفا جهت افزایش اطلاعات عمومی کاربران دنیای مجازی جهت افزایش سواد افراد نسبت به آگاهی از شخصیت‌های مورد علاقه کودکان نگارش شده است، هدف اصلی واحد تولید محتوای هدهد آشنایی بزرگ‌ترها با علاقه‌مندی کودکانشان و محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی است،

امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد از شما دعوت میکنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
شخصیت های کارتونی همیشه جذابیت و محبوبیت خاصی برای همه مخاطبان دارند. بعضی از این شخصیت ها به قدری جذاب و دوست داشتنی هستند که در خاطر خیلی از پدرو مادرها نقش بسته اند و با آنها خاطرات بسیاری زیادی دارند.

امروزه کودکان و نوجوانان نیز با تماشای خیلی از کارتونی ها به آن علاقه مند می شوند و سعی می کنند تا از شخصیت آنها الگو برداری کنند و نقش آنها را بازی کنند.

در واقع، وجود شخصیت های کارتونی به آن انیمیشن و کارتون جذابیت و هیجان خاصی می دهد. به همین دلیل است هرچقدر که نقش این شخصیت در کارتون پر رنگ تر و جذاب تر باشد، قطعا آن انیمیشن محبوبیت و جذابتی مخصوصی را بین مخاطبان به دست می آورد.
شخصیت های محبوب در کارتونی ها لزوما شخصیت های اصلی آن انیمیشن نیستند. گاهی اوقات این شخصیت ها نقش کوتاهی در انیمیشن دارند؛ اما تاثیر بسیار بالایی بر روی مخاطب را دارا هستند.

معرفی محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

معرفی محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

معرفی انواع محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

معروف ‌ترین شخصیت‎های انیمیشنی تنها محدود به مواردی که گفته شد، نیستند و لیست بسیار زیادی از این شخصیت‌های معروف و محبوب که در ذهن طرفدارانشان ماندگار شده اند وجود دارد شرکت هدهد تعدادی زیادی اسباب بازی سرگرم کننده را دارد که می توانید به راحتی به دنیای شهر کودکی سفر کنید.

در شرکت تولید بازرگانی هدهد مرجع تخصصی بازی و سرگرمی می‌کوشیم دنیای زیبایی برای کودکان خلق کنیم.

معرفی محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

معرفی محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

اسباب بازی باب اسفنجی شلوار مکعبی

شکی نیست که باب اسفنجی پس از انتشار برای اولین بار در سال 1988، در میان طرفدارانش بسیار سر و صدا کرد و توجه خیلی زیادی به خود جلب کرد. این شخصیت انیمیشنی جذاب و محبوب هرگز از هیجان زده کردن طرفدارانش دست برنداشت.

پیشنهاد مطالعه  تاریخچه اسباب بازی لگو و پازل

در سراسر دنیا او نه تنها از زندگی در اقیانوس آرام لذت می‌برد، بلکه با دوستانش وارد ماجراجویی ها ی متفاوتی نیز می‌شود. علاقه او به آشپزی را نباید نادیده گرفت وحتی همبرگرهای خوشمزه خرچنگی را نیز نباید ازیاد برد.

معرفی محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

معرفی محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

اسباب بازی میکی ماوس (Mickey Mouse)

یکی از مجبوب ترین شخصیت های انیمیشنی در سال 1937 در کارتونی کشتی بخار ویلی نقش آفرینی کرده است. میکی ماوس یکی از دوست داشتنی ترین موش ها در دنیا است. موشی که رنگ سیاهی دارد و ، دارای شورتک قرمز رنگ ، کفش های بزرگ زرد می پوشد و دستکش های سفید می باشد.

این شخصیت انیمیشنی با همین ظاهر توانست جایزه اسکار دریافت نماید.

اولین حضور این انیمشن محبوب و دوست داشتی در کارتونی کوتاه و صامت به نام هواپیمای دیوانه بود. این کارتون به صورت سیاه و سفید منتشر شد و بعد ها کمپانی مطرح دیزنی با تصحیح و پیشرفته کردن این شخصیت در انیمیشن 7 دقیقه دیگری به نام کشتی بخار ویلی از این انیمشن جذاب و محبوب رونمایی کردند.
یکی از موارد جالب در رابطه با این شخصیت انیمیشنی این بود که والت دیزنی صداپیشگی این کارتونی را خودش بر عهده گرفته بود و پس از آن، این کار را به فرد دیگری سپرد. میکی ماوس در حال حاضر در بیش از 130 فیلم کوتاه و بلند نقش آفرینی کرده است.

معرفی محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

معرفی محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

اسباب بازی اولاف (Olaf)

از دیگر شخصیت های محبوب و دوست داشتنی می توان به آدم برفی اشاره کرد که درجهانی واقعی زندگی می کند. اکثر افراد زمان باریدن برف دلشان گرم می شود و به خوش گذرانی می پردازند. شوق کودکانه ای که برای تولید و ساخت این نوع کارتونی محبوب و دوست داشتنی گذاشته شده است، از دلیل محبوبیت آن می باشد.

این شخصیت کارتونی با نوع حرف زدنش و صورت معصومانه ای که دارد از مورد توجه مخاطبان خود قرار دارد.

معرفی محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

معرفی محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

اسباب بازی شرک

چه کسی فکرش را می‌کرد که یک غول سبزرنگ با گوش‌های بزرگ و دندان‌های نامرتب به چنین شخصیت دوست داشتنی برای کودکان و حتی بزرگ سالان تبدیل شود؟ در ظاهر نویسنده کتاب‌های «شرک» و سازندگان کارتونی آن به این غول محبوب و مهربان اطمینان داشتند که الان این ‌قدر مشهور است.

پیشنهاد مطالعه  آموزش اعداد به کودکان

آقای شرک حسابی صلح‌ طلب است و با دوست‌هایش (خر و گربه چکمه‌پوش) زندگی می‌کند. بعدها پرنسس فیونا با شرک ازدواج می‌کند و بعدترها هم بچه‌غول‌های بامزه به این جمع محبوب اضافه می‌شوند.

مغازه‌های اسباب‌بازی‌فروشی سراسر جهان و حتی کشور ایران پر است از عروسک‌های این غول سبزرنگ. گریزی نیست، انگار این غول زشت محبوب همه شده است.

معرفی محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

معرفی محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

اسباب بازی بن تن

کارتون تخیلی بن تن نیز شخصیت های جذاب و محبوبی مثل بن تن و دیگر موجودات آن را وارد جهان اسباب بازی ها کرده است. که بسیاری از بچه ها علاقه ی بسیار زیادی به بن تن دارند به طوریکه انواع لوازم و وسایل با طرح بن تن مثل لوازم اتاق خواب با طرح بن تن را درخواست می کنند.

بن تن یک شخصیت کارتونی مبارزه و قهرمان را دارد که به خوبی نظر کودکان را جلب نموده است.

بازی با عروسک های شخصیت انیمیشنی باعث تقویت چه مهارت هایی می شود؟

کودکان در هنگام بازی بیش از هر زمان دیگری مهارت های زندگی را می آموزند. بازی با عروسک های شخصیت های کارتونی نیز انواع مهارت های متفاوتی را تقویت می کند از جمله اینکه:

  • کودکان قدرت توانایی صحبت کردن و شرح دادن ماجرا ها و داستان ها را پیدا می کنند.
  • حس عاطفی در کودکان زنده و افزایش داده می شود.
  • کودکان به این درک می رسند که هر چی می بینند در جهانی واقعی در دستان آن ها قرار می گیرد.
  • در بازی با عروسک ها، کودکان تعامل اجتماعی با همسالان خود را یاد می گیرند.
  • با خرید عروسک شخصیت های انیمیشنی قوه ی تخیل و داستان پردازی کودکان افزایش داده می شود.
محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی

عروسک های محبوب دخترانه و پسرانه

در حال حاضر مرز بین انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه را محبوبت و علاقمندی بچه ها مشخص می کند. در خصوص عروسک شخصیت های کارتونی باید گفت بعضی از شخصیت ها را میتوان گفت که بیشتر بین پسر بچه ها محبوبیت بیشتری دارند مثل بن تن و برخی از شخصیت های انیمیشنی بین دختر بچه ها محبوب و جذاب هستند مانند السا و آنا.

معمولا پسرها دوست دارند که عروسکی مثل عروسک بن تن داشته باشند و دختر ها دوست دارند عروسک های زیبا و جذاب السا و آنا را داشته باشند. در خیلی از موارد نیز شخصیت های انیمیشنی محبوب دل های هر دو گروه دختران و پسران است.

امیدواریم این مقاله محبوب‌ترین شخصیت های کارتونی و اسباب بازی برای شما مفید بوده باشید، کودکان شخصیت های کارتونی را دوست دارند پس بهتر است از این شخصیت ها در تولیداتمان استفاده کنیم. فروشگاه تولیدی بازرگانی هدهد شمارا به دیدن تمامی صفحات سایت مانند پوکه شانسی و اسباب بازی شانسی که در لینک‌های بالای صفحه و لینک های ثابت سایت قابل مشاهده  و بررسی است دعوت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *