برنامه شبکه سازی rednight
Spielwarenmesse برنامه شبکهسازی RedNight را به روی میآورد
در روز پنجشنبه Spielwarenmesse، شبکهسازی جدید RedNight ارائه خدمات اضافی ارزشمندی در نمایشگاه خواهد داد.
برنامه شبکه سازی rednight از ۱ تا ۵ فوریه ۲۰۲۳، صنعت اسباب بازی بین المللی دوباره در مرکز نمایشگاهی نورمبرگ برای Spielwarenmesse ۲۰۲۳ به هم می آید. نمایش دهندگان از مجموعاً ۶۶ کشور آخرین ایدهها و نوآوریهای محصول خلاقانه خود را به تجارت تخصصی ارائه میدهند. برای کمک به برگزاری یک بازدید از نمایشگاه، تعدادی از خدمات برای خریداران در دسترس هستند، از جمله شبکه سازی جدید، RedNight
در شب دوم برنامه شبکه سازی rednight، از ساعت ۶ بعدازظهر، اولین بار RedNight برگزار میشود، زمانی که بیش از ۱۰۰ نمایشگر در سالنهای Spielwarenmesse مهمانان نمایشگاه را به مهمانیهایی در غرفههای خود دعوت میکنند. در محیطی خوشایند، مهمانان میتوانند از موسیقی و لذایذ غذایی لذت ببرند، با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنند، با شرکای تجاری قدیمیشان دوباره به گفتگو بپردازند و عصر را با هم سپری کنند.
در برنامه شبکه سازی rednight، هم برای بازدید کنندگان تجاری و هم برای نمایندگان رسانهها، و برای این رویداد نیازی به ثبت نام جداگانه نیست و با در دست داشتن بلیط میتوانند وارد شوند.
دلیل برگزاری برنامه شبکه سازی rednight چیست؟
علاوه بر فرصتهای شبکهسازی، خردهفروشان نیز برای انتخاب محصول در Spielwarenmesse حضور پیدا خواهند کرد.تمام مجموعه های شرکتکننده، نمایشگران جدید، برندها و لایسنسها را میتوان بهسرعت و بهراحتی در اپلیکیشن جدید Spielwarenmesse و در کاتالوگ نمایشگران پیدا کرد. ورودیها میتوانند در لیست موردعلاقههای شخصی ذخیره شوند. نقشههای تعاملی سالن ارائه چشماندازی از فضای نمایشگاه را ارائه میدهند و عملکرد جدید راهنمای آسان برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه و ملاقات با همکارانشان فراهم میکند.
از ۱۰ ژانویه، پلتفرم شبکهسازی Spielwarenmesse Digital نیز در دسترس خواهد بود، که امکان ترتیب دادن قرار ملاقات با نمایشگران را قبل از وقوع نمایشگاه فراهم میکند.
منبع: spielwarenmesse