اخبار

زیان مالی شرکت mattel

زیان مالی شرکت mattel

زیان مالی شرکت mattel در سه ماهه اول سال 2024 اعلام شد.

Mattel در فاصله‌ زمانی سه ماهه اول سال 2024 کاهش کمی در فروش خالص را مشاهده کرد، اما ضرر عملیاتی خود را به شدت کاهش داده و به‌ طور قاطع راهنمایی خود را برای سال 2024 تکرار کرده است.

زیان مالی شرکت mattel چقدر است؟

برای سه ماهه اول سال 2024، فروش خالص Mattel 1٪ کاهش یافته است که به صورت گزارش شده و در واحد پولی ثابت مقایسه شده با سه ماهه اول سال 2023 است. ضرر عملیاتی گزارش شده 36 میلیون دلار بود، که بهبودی 80 میلیون دلاری است.

فروش خالص در بخش امریکای شمالی +2٪ گزارش شده و در واحد پولی ثابت رشد کرده است، که به دلیل رشد در بخش خودروهای اسباب بازی (عمدتاً Hot Wheels) و اکشن فیگورها، مجموعه‌های ساخت و ساز، بازی‌ها و دیگر موارد (عمدتاً اکشن فیگورها) بود،

که به نسبتی کاهش در بخش نوزاد، کودک و پیش‌ دبستانی (عمدتاً تجهیزات نوزادی) و عروسک‌ها (عمدتاً دیزنی پرنسس و السا فریزن دیزنی) مقابله شد.

در زیان مالی شرکت mattel، فروش خالص در بخش بین‌الملل -4٪ گزارش شده و در واحد پولی ثابت -5٪ کاهش یافته است،

به دلیل کاهش در عروسک‌ها (عمدتاً دیزنی پرنسس و السا فریزن دیزنی)، نوزاد، کودک و پیش‌دبستانی (عمدتاً فیشر-پرایس و سرگرمی پیش‌دبستانی) و اکشن فیگورها، مجموعه‌های ساخت و ساز، بازی‌ها و دیگر موارد (عمدتاً اکشن فیگورها) بود، که به نسبتی رشد در بخش خودروها (عمدتاً Hot Wheels) مقابله شد.

درباره زیان مالی شرکت mattel، یانون کریز، رئیس و مدیر عامل این مجموعه، گفت: “ما با گسترش قابل ملاحظهٔ مارجین خالص، EBITDA تنظیم‌ شده مثبت و بهبود بسیار قوی در جریان نقدینگی آزاد به سال خوبی شروع کرده‌ ایم.

پیشنهاد مطالعه  نمایشگاه جدید شرکت Distoy

روندهای تقاضای مصرف‌کننده برای محصولات ما در طول سه ماهه بهبود یافت و ما انتظار داریم که در سال 2024 صنعت را پیش‌گیری کنیم و سهم بازار خود را افزایش دهیم. ما دارای ستراتژی برای رشد کسب‌وکار اسباب‌بازی‌های مبتنی بر IP و گسترش پیشنهاد سرگرمی خود هستیم.”

آنتونی دی‌سیلوسترو نیز در ادامه خبر زیان مالی شرکت Mattel، افزود: “ما نتایج قوی در پایین‌خط را به دست آوردیم، عمدتاً ناشی از گسترش مارجین، ۱۰۰ میلیون دلار سهام را در ربع تجدید شده و برنامه کامل سالیانه خود را برای رسیدن به هدف تایید کردیم.

ما انتظار داریم که از برنامه بهینه‌سازی برای رشد سوددهی، که به هدف ۶۰ میلیون دلار صرفه‌جویی در سال 2024 و کلی ۲۰۰ میلیون دلار صرفه‌جویی در سال‌های ۲۰۲۶ می‌رسد، بهره‌مند شویم.”

منبع:  mattle

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *