گسترش برند پازل پلز در حال انجام است!
پس از رشد مستمر، سمبرو در حال گسترش مجموعه لوازمالتحریر و کلکسیونی لگو پلز با فرمتهای جدید و مجوزهای مشهور، از جمله خانه عروسکی گبی و شرورهای دیزنی است.
سمبرو اینترنشنال پس از موفقیت و تقاضای مستمر، اعلام کرد که قصد دارد مجموعهای بزرگ از لوازمالتحریر و کلکسیونی برند خود، پازل پلز، را گسترش دهد.
با فروش بیش از ۵۰ میلیون واحد از زمان راهاندازی آن در سال ۲۰۱۶، و ۳ میلیون واحد فروش در سال گذشته، این اسباببازیهای کلکسیونی جدید ثابت کردهاند که مورد علاقهی مجوزدهندگان، خردهفروشان، کودکان و والدین در سراسر بریتانیا و اتحادیه اروپا هستند.
هاسبرو خبر ازگسترش برند پازل پلز داد
پازل پلز که در سال ۲۰۱۶ توسعه و راهاندازی شد، اولین گام سمبرو در گسترش برند پازل پلز، بخش کلکسیونی با مالکیت معنوی خود را فراهم کرد و به شرکت این امکان را داد تا دههها تخصص خود در زمینه لوازمالتحریر و کلکسیونی را به کار گیرد و فرصتهای تجاری جدیدی را با مجوزدهندگان موجود و جدید باز کند.
این پاککنهای پازل سهبعدی که دارای شخصیتهای محبوب از مجوزهای تلویزیونی و فیلمی هستند، در حال حاضر در بیش از ۱۶ مجموعه مجوزدار از جمله دیزنی، مارول، پپا پیگ، پاو پاترول و اخیراً خانه عروسکی گبی و باب اسفنجی موجود هستند و قرار است در سال ۲۰۲۵ و بعد از آن نیز مجوزهای بیشتری اضافه شوند. پازل پلز در ۱۲ قلمرو و ۲۰ خردهفروش در سراسر بریتانیا و مناطق EMEA فروخته میشود.
در ادامه خبر گسترش برند پازل پلز، از زمان راهاندازی، سمبرو به طور مداوم پازل پلز را تکامل و نوآوری کرده است، از شخصیتها به وسایل نقلیه حرکت کرده و عطرها و نسخههای بزرگتر اضافه کرده است تا اطمینان حاصل شود که این مجموعه همچنان در صدر بخشهای هنر و صنایع دستی، نوآورانه و کلکسیونی باقی میماند.
مجوزهای جدید برنامهریزی شده برای پاییز/زمستان ۲۰۲۴ و بهار/تابستان ۲۰۲۵ شامل خانه عروسکی گبی، شرورهای دیزنی، میکسهای جادویی، مینیونها، باب اسفنجی، لاکپشتهای نینجا، ترانسفورمرها و پینیاتا اسمشلینگها میباشند. پرفروشترین محصول، خانه عروسکی گبی، تاکنون بیش از ۵۰۰,۰۰۰ واحد از زمان راهاندازی امسال فروخته است.
ریچارد دینام، مدیر فروش بریتانیا در سمبرو درباره گسترش برند پازل پلز، گفت: “ما فهرستهای عالی برای مجموعه پازل پلز داریم، این مجموعه تفاوت خاصی با سایر کلکسیونیهابه دلیل الگوی بازی گستردهتر آن دارد.
این خط کلیدی برای ما است که فرصتهایی برای فروش در فضای مهم و کلکسیونی لحظهای ارائه میدهد و قیمت مناسبی دارد. فروش همواره بالا بوده است و این خط خرید کمخطری برای متخصصان اسباببازی، خواربارفروشان و فروشگاههای تخفیفدار است.”
و در انتهای خبر گسترش برند پازل پلز، سمبرو همچنین در توسعه بستهبندی برای جدیدترین مجموعههای پازل پلز سرمایهگذاری کرده است، ارائه گزینههای بستهبندی بدون پلاستیک برای خردهفروشان، در حالی که همچنان ویژگیهایی مانند طراحی بازی روی بسته را حفظ میکند تا اطمینان حاصل شود که اسباببازیها همچنان جذابیت قفسهای دارند.
سمبرو همچنین در ادامه گسترش برند پازل پلز، در توسعه بستهبندی برای جدیدترین این برند نیز سرمایهگذاری کرده است، ارائه گزینههای بستهبندی بدون پلاستیک برای خردهفروشان، در حالی که همچنان ویژگیهایی مانند طراحی بازی روی بسته را حفظ میکند تا اطمینان حاصل شود که اسباببازیها همچنان جذابیت قفسهای دارند.
منبع: https://shop.hasbro.com/en-us