اخبار

جلسه مطبوعاتی اسباب بازی سال 2024

جلسه مطبوعاتی اسباب بازی سال 2024

از اسباب ‌بازی‌های ترسناک، پایدار و الهام ‌گرفته از انیمه، تا محصولات جامع که ذهن و بدن کودکان را تقویت می‌کنند، این اعلان در طول جلسه مطبوعاتی اسباب بازی سال 2024 برگزار شد، یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی که به خرده ‌فروشان و رسانه‌ها فرصت اولیه‌ای را برای دیدن آخرین تحولات در اسباب‌بازی‌ها و بازی فراهم کرد.

با ادامه دقت در بودجه‌ها، خریداران امروزی اسباب‌بازی‌های بیشتری را از محصولات جاودانه می‌خواهند؛ آنها به تجربیات بازی دائمی نیاز دارند و صنعت اسباب‌بازی این نیاز را برآورده می‌کند.

آدرین اپل، معاون اجرایی ارتباطات بازاریابی در انجمن اسباب ‌بازی بازی‌های برتر امسال بر بودجه ‌های مصرف ‌کنندگان، دوام و پایداری تاکید خواهند کرد، همچنین بر آنکه تولید کنندگان اسباب ‌بازی چگونه محصولات خود را در راستای روندهای فرهنگی گسترش می‌دهند و باعث می‌شوند بازی برای همه سنین و توانایی‌ها بیشتر در دسترس باشند.

در جلسه مطبوعاتی اسباب بازی سال 2024 چه گذشت؟

در جلسه مطبوعاتی اسباب بازی سال 2024، تیمی از متخصصان روند انجمن اسباب‌بازی در طول سال با صدها شرکت جهانی دیدار می‌کند تا آخرین تحولات در زمینه اسباب‌بازی‌ها، بازی و سرگرمی جوانان، و همچنین صنایع موازی را پیگیری کند. جلسه مطبوعاتی امروز نمایانگر پایان این کار بود و شامل بسیاری از نمونه‌های محصولات برتری بود که در زمان مناسبی برای فصل جشنواره در فروشگاه‌ها قرار می‌گیرند، از شرکت‌های همه اندازه.

۴۵٪ از والدین زیر ۴۰ سال سن تصمیم ‌گیری خرید خود را بر اساس تأثیرات زیست محیطی اسباب‌بازی انجام می‌دهند، به گزارش یک نظرسنجی انجمن اسباب‌بازی در میان والدین آمریکایی

در جلسه مطبوعاتی اسباب بازی سال 2024، تولید کنندگان اسباب ‌بازی اولویت خود را بر پایداری قرار می‌دهند، نه تنها به عنوان تعهد به استفاده از مواد با دوام زیست محیطی، بلکه به عنوان یک رویکرد جامعی که با ارزش‌های تغییری مصرف ‌کننده همخوانی دارد. و آنچه که مصرف‌ کنندگان بیشترین توجه را به آن دارند در زمینه پایداری و خرید محصولات، دوام است (۵۸٪)، به گزارش گزارش مصرف ‌کنندگان پایدار Deloitte ۲۰۲۳.

پیشنهاد مطالعه  کارت بازی طرح مینیون شرکت پالادون

 منبع: toyassociation

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *