آموزشی

خط تولید جعبه شانسی

خط تولید جعبه شانسی

شاید شما هم به فکر راه انداری یک کسب و کار هستید اما نمی دانید چه چیزی را تولید و برای عرضه آماده کنید تا بازار فروش خوبی داشته باشد. شاید یکی از بهترین کارها راه اندازی خط تولید جعبه شانسی است اما شاید با چالش ها و موقعیت های پیش آمده آشنایی نداشته باشید پس با ما در ادامه مطلب خط تولید جعبه شانسی همراه باشید تا بیشتر با این محصولات آشنا شوید.

امروزه کسی را پیدا نمی کنید که بگوید جعبه شانسی رانمیشناسم. جعبه شانسی ها از پوکه های شانسی که توسط اسباب بازی و وسایل دیگر شانسی پر شده و بسته بندی می شوند تشکیل شده اند. این محصولات در خط تولید جعبه شانسی ها قرار گرفته و مرحله به مرحله تکمیل می شوند.

راه اندازی خط تولید جعبه شانسی می تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد شما هم با داشتن خلاقیت و نوآوری در اجناس خود می توانید سهم بیشتری از بازار را به دست آورید اما بهتر است در ابتدا با بررسی بازار هدف و اطلاع از نیاز روز مخاطبان، خط تولید جعبه شانسی را پایه گذاری و شروع کنید.

اما این را فراموش نکنید که گام اول در عرضه یک محصول به بازار انتخاب یک اسم و برند شماست. برند عبارت است از یک اسم همراه با یک نشان مشخص که با هدف شناسایی و خدمات یک فروشنده به کار می رود. پس انتخاب درست برند برای شما گامی ابتدایی اما مهم است و در واقع به کالای شما حیات می بخشد.

این محصولات از متریالی مانند مقوا، پلاستیک و فلز ساخته می‌شوند و پس از قرار دادن متریال اولیه، محصول در هر مرحله پرشده و جعبه شانسی یا تخم مرغ شانسی کامل به دست می آید.

شاید جالب باشد که بدانید این تولیدات نیاز به هیچ دستگاهی ندارند و همین مسئله بسیاری از هزینه های تولید اولیه را کاهش می دهد. به عنوان مثال می خواهیم یک جعبه شانسی با طرح باب اسفنجی را مطابق سلیقه خودتان  آماده و برای عرضه آماده کنیم.

ابتدا پوکه شانسی موردنظر را که در اینجا باب اسفنجی است تهیه می کنیم. انتخاب درست پوکه شانسی به دلیل آن که ظاهر کلی محصول ما را تشکیل می دهد مهم و حائز اهمیت است و باید از جذابترین طرح ها و رنگ ها در آن استفاده شده باشد.

سپس مرحله به مرحله پیش می رویم.

اما مهم ترین قسمت ماجرا که باعث ایجاد هیجان در این محصولات می شود، مرحله اول است که در این مرحله داخل پوکه ها را با اسباب بازی شانسی پر می کنیم. اهمیت این موضوع این است که خریداران قرار است در نگاه اول و برخورد با این محصولات هیجان زده بشوند پس انتخاب آن ها مهم و حیاتی است. همچنین برای لذت بخش تر شدن می توانیم از خوراکی های ریز هم استفاده کنیم.

در مرحله بعد با استفاده از ملزومات شانسی مخصوص به هر محصول آن را بسته بندی می کنیم که در ابتدا شیرینگ حرارتی بسته بندی به دور پوکه ها می آید و با استفاده از یک دستگاه حرارت مستقیم، مثل سشوار آن را محکم می کنیم. در مرحله بعد و با تکمیل جعبه ها، برای شناسایی و درج برند لیبل گذاری شده و در داخل سینی مخصوص طلقی یا مقوایی گذاشته می شوند.

به جهت سهولت در حمل و نقل، دور سینی ها را هم با شیرینگ بی رنگ بسته بندی و محکم می کنند. بهتر است در بسته بندی های استفاده شده از اشکال و شخصیت های کارتونی محبوب کودکان استفاده کنید تا جذابیت ظاهری را دوچندان کند. جعبه شانسی باب اسفنجی شما برای عرضه به بازار آماده است.

همچنین در بحث پر کردن جعبه ها می توان از بدلیجات هیجان انگیز و جذابی استفاده کرد که تا هم با یک روند جدید نوآوری کنیم و هم اینگونه برند خود را به بازار معرفی کنیم. پیشنهاد ما به شما در این رابطه محصولات بدلیجات است که هم بحث تنوع در جریان است و هم لذت پیدا کردن این اجناس در شانسی ها.

شما با استفاده از رویکرد تولیدات خلاقانه می توانید برند خود را متمایز کرده و حتی در آینده در بازارهای خارجی هم شناخته شوید.

تخم مرغ شانسی ها هم همین روال پیش رفته با این تفاوت که در مرحله اول از پوکه تخم مرغ شانسی و برای بسته بندی آن از شیرینگ چاپدار استفاده می شود.

مزایای راه اندازی خط تولید جعبه شانسی

 

 

مزایای راه اندازی خط تولید جعبه شانسی

شانسی ها محصولاتی هستند که در بازار، مورد توجه و استقبال قرار گرفته اند اما مزایای راه اندازی خط تولید جعبه شانسی برای شما چه چیزهایی می تواند باشد؟

  • تولید داخلی محصولات خارجی و داخلی سازی آن ها

محصولات خارجی زیادی هستند توسط برندهای مطرح تولید و عرضه می شوند اما ممکن است این محصولات برای عرضه در ایران به 2 مشکل اساسی بر بخورند. یکی از آن ها بحث واردات آن هاست که با توجه به سختی واردات محصولات خارجی این مقوله می تواند مشکل ساز باشد.

مورد دوم بحث قیمت تمام شده این اجناس در ایران به دلیل قیمت ارز و هرینه های گمرک است. بخش زیادی از بازار این کالاها، از طریق واردات به صورت قانونی یا غیرقانونی انجام می شود و تولیدات داخلی و ترغیب مصرف کننده به استفاده از کالای ایرانی، این بازار مخرب را کنترل خواهد کرد.

همچنین در بحث تامین مواد اولیه حجم قابل توجهی از آن ها از طریق بازارهای خارجی تامین می شود که قیمت های بسیار بالایی دارند اما با تامین مواد اولیه از تولیدکنندگان داخلی که خود این ادوات مورد نیاز را تولید می کنند و قرار دادن در خط تولید جعبه شانسی ها، قیمت را در بازار قابل کنترل خواهد کرد.

  • ایجاد اشتغال برای نیروی کار ایرانی

شما می توانید در کوتاه مدت با استفاده از تحرک در تولید داخلی، اشتغال زایی را افزایش داده و باعث رشد سرمایه انسانی شوید. آموزش اولیه درست به نیروی کار بهره وری و بازده را در تولیدات شما افزایش می دهد. همچنین ایجاد سیاستگذاری درست و به جا از طرف شما برای توجه به نیروی کار پرورش داده شده، مسئله مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

  • فروش در بازار داخلی و خارجی

پیدا کردن یک روش مناسب فروش در بازار داخلی و خارجی از اهمیت زیادی برخوردار است. شما با پیروی از یک برنامه فروش مناسب و با شناخت کافی از بازار هدف، می توانید مشتری های هدف خود را از بازار شلوغ‌وپلوغ کسب و کار پیدا و جذب کنید.

  • حاشیه سود مناسب

شما برای شناسایی پروژه های آینده دار باید از منابع اطلاعاتی گوناگون و معتبر مطلع شوید. شناسایی فرصت ها و بهره وری از آن ها می تواند برای شما حاشیه سود مناسبی را رقم بزند. و این مسئله باعث رشد هرچه بیشتر برند شما در خط تولید جعبه شانسی ها می شود.

نکات مهم در راه اندازی خط تولید جعبه شانسی

نکات مهم در راه اندازی خط تولید جعبه شانسی

اما در این بحث رعایت کردن یک سری نکات مهم برای راه انداری خط تولید جعبه شانسی بسیار مهم و حائز اهمیت است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  • مواد اولیه با کیفیت

یکی از شرط های اصلی مهم در پیش تولید خط تولید جعبه شانسی ها، تأمین مواد اولیه با کیفیت برای تولید است که اثر مستقیمی در رشد برند شما دارد. مواد اولیه در تولیدات خط تولید جعبه شانسی در واقع همان پوکه ها و اجناسی هستند که برای تولید خریداری می کنید.

  • استفاده از رنگ ها و طرح های جذاب

وقتی صحبت استفاده از طرح های جذاب و رنگ های متنوع می شود، بحث مهم جلب توجه مشتریان به محصول در میان می آید. انتخاب رنگ متناسب با طرح موردنظر باعث درک و تعامل خریداران از کالاها می شود و  شما با این کار سلیقه های گوناگون را در نظر گرفته و بازار هدف را گسترش می دهید.

همچنین در بحث محصولات داخل جعبه ها هم این رویه را باید رعایت کرده و از اسباب بازی شانسی های باکیفیت و جذاب استفاده کنید.

  • فرایند تولید منظم و دقیق

شکل گیری نظم در فرایند تولید باعث تنظیم عملکرد در تولید شما می شود و همچنین باعث کاهش هزینه های اضافی می شود. ایجاد همکاری و ارتباط میان هر گروه در خط تولید جعبه شانسی، باعث پیشبرد هرچه سریع‌تر و بهتر اهداف و فرایند تولید می شود.

  • کنترل کیفیت موارد ورودی خروجی

از مهم ترین وظایف در هر تولیدی، قسمت کنترل کیفیت است که هم در بحث مواد ورودی و هم در مورد محصولات خروجی، مسئولیت مهمی برعهده دارد. همچنین واحد QC کنترل منظم و دقیقی بر خط تولید جعبه شانسی هم باید داشته باشد تا در صورت بروز خطا و ایراد، جلوی ضررهای بزرگ تر گرفته شود.

ظرفیت های داخلی در راه اندازی خط تولید جعبه شانسی

 

ظرفیت های داخلی در راه اندازی خط تولید جعبه شانسی

اجرای درست و به موقع این کار و استفاده از ظرفیت های داخلی می تواند راهی برای شروع و پیشرفت شما باشد. پیاده سازی استراتژی های مناسب تولید و توسعه راهبردها لزوم توسعه یک کسب و کار تولیدی است و همچنین پیگیری پیشرفت ها و برطرف کردن خطاهای احتمالی می تواند باعث رشد یک برند و کم کردن هزینه ها باشد.

همچنین تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل داخلی تولید و سیاست گذاری های اقتصادی باعث استقلال در بخش صنعت و تولید می شود و پایه گذار افزایش صادرات در این روند هم می شود. همچنین شما می توانید با بهره گیری بهینه از این فرصت از تبادل دانش و اطلاعات با برندهای دیگر هم بهره مند شوید.

کلام آخر

در این مطلب با چالش ها و مزیت های راه اندازی خط تولید جعبه شانسی در خدمت شما بودیم. امروزه در جهان محصولات جذاب و مطرحی مثل super mega lucky box تولید شده اند که خلاقیت های مختص به خود را دارد؛ اما در ایران با توجه به وجود ظرفیت های تولید و جذابیت این محصولات در بازار، خلأ در تولید احساس می شود.

اما توجه به این نکته که ارائه اجناس تکراری باعث افت برند شما می شود مهم است و باید با استفاده از ایجاد خلاقیت و نوآوری مختص به برند خود، محصولاتتان را از بقیه کالاها متمایز کرده و بازار فروش خود را به دست آورید.

شرکت هدهد با توجه به سلیقه و فرهنگ ایرانی و با استفاده از دانش متخصصان این حوزه جعبه شانسی های جذاب و ادوات مورد نیاز مانند لوازم شانسی و … برای ساخت آن ها را برای فروش، تولید و عرضه کرده است؛ بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده از خرید خود لذت ببرید.

5 دیدگاه در “خط تولید جعبه شانسی

  1. نازنین حسن پور گفت:

    من خودم چند وقت هست که تولید جعبه شانسی میکنم واقعا کار پرسودی هستش به بقیه هم پیشنهاد میکنم

    1. ادمین محتوا گفت:

      سلام
      ممنون از شما

    2. مژده گفت:

      چجوری میشه من رو که در ابتدای راه هستم راهنمایی کنید؟یه راه ارتباطی اگه ممکنه

      1. ادمین محتوا گفت:

        درود بر شما
        لطفا با شماره 09124093140 تماس بگیرید.

    3. حمید نجفی گفت:

      سلام میشه راهنماییم کنین خیلی به این کار نیاز دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *