استقبال تلوزیون فرانسه از انیمیشن بینگ: Acamar Films با Giochi Preziosi به عنوان توزیع کننده اصلی اسباب بازی Bing در فرانسه همکاری کرده است.یک مجموعه از عروسک های پلاستیکی و موشکاف های پلاستیکی Bing از شریک اسباب بازی Acamar Film در انگلستان، Golden Bear، از بهار 2024 در فروشگاه های فرانسوی در دسترس خواهند بود.
Bing در فرانسه عملکرد قوی داشته است. این سریال پیشدبستانی چندین جایزه، محبوب ترین برنامه پیشدبستانی در آوریل بر روی شبکه ملی France 5 بود.
دلیل استقبال تلوزیون فرانسه از انیمیشن بینگ
در استقبال تلوزیون فرانسه از انیمیشن بینگ مدیر این شبکه افزود: “ما اطمینان داشتیم که خانوادههای فرانسوی از کیفیت Bing به همراه روشی که این سریال داستانهایی را به اشتراک میگذارد که قابل تشخیص و آرام بخش هستند، لذت خواهند برد. اینکه Bing به این سرعت بالاترین سریال شده است، بیسابقه است و نشان میدهد که این برنامه ارتباط قدرتمندی با مخاطبان برقرار میکند.” گفت: پاتریسیا آدان،
همزمان با استقبال تلوزیون فرانسه از انیمیشن بینگ، میکائل شیلدز، مدیرعامل Acamar Films، افزود: “ما به شدت به نیازهای مخاطبان جوان خود اهمیت میدهیم و به شدت در تولیدهای زبان محلی خود کار میکنیم. ما میخواهیم هر کودکی باور کند که واقعاً Bing “در نزدیکی اوست”. اینکه Bing در فرانسه چنین استقبالی داشته باشد، دلگرمکننده و شادمانکننده برای تیم ما است. ما با خوشحالی با France Télévision همکاری میکنیم.”
Acamar Films با نماینده لایسنسینگ فرانسوی خود، France TV distribution، قصد دارد حمایت از رشد این مالکیت در فرانسه را با برنامههای بازاریابی و تبلیغاتی قوی کند که از طریق نقاط تماس خانوادهها پوشش میدهد.
استقبال تلوزیون فرانسه از انیمیشن بینگ و موفقیت عملکرد Bing در France 5 خطی با تماشای سریال در کانال یوتیوب فرانسوی Bing که تعداد اعضا آن در این سال تقریباً 3000 نفر افزایش یافته و بیش از 1.5 میلیون بازدید و 110،000 ساعت تماشای Bing در این کانال وجود دارد، تطابق دارد.
استقبال تلوزیون فرانسه از انیمیشن بینگ که کانال فرانسوی یکی از 23 کانال یوتیوب محلی توسط Acamar Films اداره میشود؛ در سراسر شبکه کانالهای یوتیوب، هر روز 1 میلیون ساعت Bing تماشا میشود و بیش از 1 میلیارد ساعت از سریال تماشا شده است. به تازگیترین، Acamar Films یک کانال یوتیوب ژاپنی آزمایشی برای Bing راه اندازی کرده که از اوایل ماه مه تاکنون 1.6 میلیون بازدید، 135،000 ساعت تماشای برنامه و 4000 مشترک کسب کرده است.
منبع: giochipreziosi